Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ERONE | użytkownik

imię i nazwisko adresSce zarejestrowany18.03.2008 @16:36:15 ostatnio na stronie04.01.2013 @00:56:03

"Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa"

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty157 komentarze489 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~majiusa    10.10.2009 @15:18:50
nie wiem nie prowadze NK



ja sie nie czepiam u Ciebie
tylko draznia pix na ost

a galerka spox

PZD
_______
AVE
~majiusa    10.10.2009 @15:14:12
TAKIE MASZ HOBBY TO SIE NIE DZIWIE
_______
AVE
~Erik    08.07.2009 @12:07:41
Udało się bez wtedy, bez ND, dziękuję bardzo
_______
Earth, Soul and Fire...
~AmidasZ    28.06.2009 @00:00:33
Nie wiem gdzie mam szukać ironi o ile w ogóle powinienem. Po prostu inaczej widze to zdjęcie.
~nigdyNIEwieszKTO    05.06.2009 @16:08:05
wrzucac !
~dziobata    27.05.2009 @21:26:07
hahahadzięki, tylko na żaden nowy aparat nie mam co liczyć bo w portfelu pustka więc szukaj, a znajdziesz:P
~oleju    11.05.2009 @15:36:48
Wchodząc na twój profil liczyłem że zobaczę coś na prawdę 'trzymającego się kupy', ale widze, że to tylko kolejne słowa 'eksperta' w dziedzinie fotografii. Mimo wszystko dzięki za zainteresowanie i krytykę W końcu to twoje zdanie.
ostatnio edytowane: 2009-05-11 15:39:12
~nigdyNIEwieszKTO    11.05.2009 @15:27:51
ale i tak potrafie zjobac...
~nigdyNIEwieszKTO    11.05.2009 @15:22:58
masz absolutna racje ale moje umiejetnosci nie pozwalaja na wykonanie dobrej foty tym sprzetem...
~gruberr    06.05.2009 @18:23:13
~Amina    16.04.2009 @22:22:00
dziekuje , obiektyw sigma 24-70 f/2.8 i lampy quantuum w studiu kolegi
~Spartanin    11.04.2009 @11:11:57
dzięki!
~nigdyNIEwieszKTO    02.02.2009 @00:36:14
tylko to miałem przy sobie i nie załuje...;P
~nigdyNIEwieszKTO    02.02.2009 @00:32:29
bierz swoje zenita i idziemy na sesje...
~Lipek    25.12.2008 @22:17:26
Wesołych Świąt
~huba87    16.12.2008 @14:03:13
ja krytyke przyjmuje nie odgrywam sie jakos, tylko dziwi mnie to troche, bo jestes pierwsza osoba wedlug ktorej zeby zrobi zdjecie rowno symetryczne i z zastanymi kolorami jest proste.
pozdro i dzieki.
_______
Za małolata dostawałem same trójki.
~huba87    16.12.2008 @13:59:22
jesli nie wiesz jakie powinno byc to polecam wydrukowac zdjecie czy cos i tam pojsc, zobaczysz jakie tam sa kolory, bo wlansie chodzi o kolor i symetrie.
_______
Za małolata dostawałem same trójki.
~huba87    16.12.2008 @13:34:08
mało rozbudowany komentarz, ale nie wnikam bo czesto sie z takimi spotykam - nie i juz, ale tak naprawede do kazdego zdjecia mozna miec jakies ale.
i jesli podajesz juz krytyke to napisz dlaczego, bo do oceny rew. czy bd. nie potrzeba duzo mowic, gdyz samo zdjecie mowi za siebie, a jesli jest zle to czemu i jak sie poprawic i w czym, na tym to polega. nie jestem msciwy ale u Ciebie tez bym pare znalazl bez wyrazu, ale co z tego...
_______
Za małolata dostawałem same trójki.
~ERONE    16.12.2008 @13:11:48
nikon D90..... na bank
~sugarxpunkxbabydoll    16.12.2008 @13:03:43
no niestety, prawie wszystkie zdjęcia robię telefonem, bo okazało się, że telefon robi lepsze foty niż mój stary (bardzo stary) aparat cyfrowy No a aktualnie jestem na studiach, więc nie mam kasy, wolę poczekać i kupić coś naprawdę dobrego. Co byś polecił?
~sugarxpunkxbabydoll    16.12.2008 @12:46:07
a tak na marginesie - to był lakier do paznokci miałam zamiar zrobić realistyczną rzeźnię ale to takie emo mi się wydawało i zrezygnowałam
~sugarxpunkxbabydoll    16.12.2008 @12:41:18
właśnie miało wyglądać jak dżem żeby mnie ktokolwiek nie posądził, że robię takie zdjęcie na poważnie :P
~SamurajGrzes    11.12.2008 @21:17:07
Hejka
Fajna galeria - dużo różnych ciekawych ujęć
Pozdrawiam :D

ps. Po filtr pewnie podjade w weekend także do zobaczenia
_______
http://www.samurajgrzes.pl - strefa mroku
~kryzys    07.12.2008 @21:43:24
czy ktos ci kaze wchodzic na moja galerie i katowac swoje uczucia moimi slabymi zdjeciami ?
dziel sie swoimi uwagami z reszta rzeszy digartowcow. ze mna nie musisz przeciez.
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
~kryzys    06.12.2008 @12:41:53
dopoki dla ciebie priorytetem w zdjeciach bedzie ostrosc ktora jesli sie nie pojawi to fota jest chujowa, to nie mamy o czym rozmawiac
_______
PRZESTANCIE MI KURWA DZIEKOWAC NA PROFILU !!!!!!!!!!!!!!
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt